3 augusti 2014

Bröllopskort

Nu är det återigen ett bra tag sen jag visade något här.
Det finns flera anledningar till att det blir så sällan, men jag
försöker titta in till er andra med jämna mellanrum.
 
Men nu ska jag visa det lilla jag gjort sen sist.
 
Först kommer det ett bröllopskort, för idag var jag på ett
underbart bröllop som hölls i en gammal kyrkoruin.
 
 
För några veckor sedan så var pojken på kalas.
Det var 1 kille och 3 töser som firades tillsammans
så det fick bli lite enklare kort.
 
 
Och så hade jag ett beställningskort till en liten
grabb som döptes som jag glömt visa.
 
 
Jag önskar er som kanske tittar in här en fortsatt trevlig sommar.
 
 
KRAM VIVI


3 kommentarer:

  1. Å vilka finfina kort du gjort! Kul att få kika in och beundra dina alster.

    SvaraRadera
  2. Va produktiv du varit o gjort fina kort :-) Jag har ju haft lite sommarlov fr min blogg men har kickat igång den nu igen, du får gärna hälsa på mig :-) kram Pillan

    SvaraRadera
  3. Så sent som i fjol har Rolex tyst omyltat fake Audemars Piguet Yacht-Master II genom att anpassa det Rolex kallar Professional-handenheten - och vad vi dödliga ofta kallar fake IWC Mercedes-händerna. Innan dessa var YMII utrustad med stick timme och minut händer, och om det är de som du gillade bättre, jag kontrollerade fake rolex och det finns fortfarande gott om helt nya YMII på marknaden med de händerna också. Det måste sägas att Professional-händerna fungerar här som på andra Professional Rolexes fake Rolex (ja, det är en officiell Rolex-produktkategori): de två huvudhänderna är lätta att skilja och kudos till Rolex på den här, de gör inte påverkar läsbarheten antingen tack vare rolex replica några intelligenta designval.

    SvaraRadera