4 mars 2012

Nu har jag lagt in en del av de kort som jag har gjort den senaste tiden. Så nu ska jag försöka att börja lägga in allt eftersom jag gör nya alster. Jag ska även försöka att skriva lite om hur jag har gjort och vad det är för material som används.

Kan också berätta att igår så gjorde jag något som jag faktiskt aldrig förut gjort.

Jag åkte nämligen till Karlstad och gick på Svensk scrapbookingmässa där. Det var verkligen jätte kul.
Det fanns sååå mycket fint och roligt att titta på där. Kan säga att jag köpte en del saker. Men skulle velat köpt mycket mer.
Jag fick även massor av inspiration på mässan så nu skulle jag bara vilja sitta i lugn och ro och skapa massa nya saker.

Jag skulle även bli glad om ni lämnar något efter er så att jag kan hitta till era bloggar.



Många kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar